De mica en mica tots ens hem anat donant compte, de les dificultats que té l’ ajuntament de Calldetenes, en facilitar l’ accés a l’ informació municipal, mitjançant la web del propi ajuntament. Ja he escrit un parell de vegades, sobre la diferencia de serveis que hi ha entre la seva pàgina web , i la de molts ajuntaments veïns.
De totes maneres no volia repetir les mateixes critiques d’ altres vegades. Volia fer notar el que per mi es un triomf del Ajuntament de Vic. Es tracta de la posada en marxa del servei que anomenen “Bústia del ciutadà”. En poc mes de dos mesos ha rebut mes de 200 suggeriments per aquest canal, molts dels quals han estat resolts o estan en vies de resoldre’s per part del ajuntament .
Una de les gràcies que jo trobo a aquest servei, es la resposta que dona el propi ajuntament, o el regidor responsable de la queixa en qüestió a la mateixa web, fent constar la data que s’ els ha plantejat, i la data que donen una resposta.
Estic segur de l’ existència d’ algun filtre per evitar que surtin "animalades", però el resultat el trobo excel·lent. Cal suposar que a Calldetenes no som gaire diferents de la gent de Vic, i segurament en proporció s’ haurien fet 15 o 20 aportacions. Vistos els resultats vull manifestar que : no vull ser menys que els de Vic i vull aquest tipus de serveis !!.
Adjunto el link:
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada