El fòrum dels pobles de Osona.com (Calldetenes)

dilluns, 6 d’abril del 2009


Com molts dels que heu llegit el bloc “UnXicdeTot” ja sabeu, pràcticament en tots els escrits he parlat de temes directament relacionats amb Calldetenes, penjant un enllaç dels mateixos al “fòrum dels pobles de Calldetenes” del diari digital “Osona.com”, per tal de que les meves opinions arribessin als que segueixen aquest fòrum, pressuposant que alguns dels escrits podien ser del seu interès. En tots els casos he complert les normes del fòrum, que pel que es veu recentment han canviat, encara de moment no es vegi en la pàgina que n’ informa.

Durant molts mesos no he tingut cap problema, però fa unes setmanes va sortir un escrit en el mateix fòrum dels pobles de Calldetenes, d’ algú que considerava que la meva manera de fer no era la correcta , i en aquell mateix moment varen començar les dificultats per publicar l’ enllaç. Alguns potser hi veurien una “mà negre”, encara que jo penso que senzillament els administradors del fòrum han recapacitat, i a partir d’ ara pensen administrar-lo d’ una manera “diferent”. Tenen tot el dret a fer-ho el fòrum es seu i el diari el seu negoci.

Durant unes setmanes han continuat publicant els escrits, en algunes ocasions a costa d’ insistir dues o tres vegades, fins el dia 2 d’ abril que vaig penjar un post parlant del endeutament dels ajuntaments, en particular del de Calldetenes. Osona.com va publicar una noticia sobre l’ endeutament dels ajuntaments el dia 3 d' abril fent servir la mateixa font (ministeri d’ hisenda), noticia de la que adjunto l’ enllaç , i així de passada en podeu llegir les opinions dels lectors sobre l’ endeutament de diferents pobles. En aquesta ocasió el meu enllaç va ser eliminat del fòrum al cap de 16 o 17 hores d’ haver estat publicat. Els enllaços que vaig intentar penjar dels escrits dels dies 4 i 5 ja no han estat publicats, una senyal inequívoca de que la meva manera de penjar els escrits, no passa el “filtre “ dels administradors.

M’ he dirigit en diferents ocasions a Osona.com i al mateix Miquel Macià director del esmentat diari digital, demanant el perquè d’ aquesta manera de fer, i fent-los saber que si calia deixaria d’ enviar els enllaços si em donaven una explicació, ja que encara que jo no hi veig cap raó, tampoc es qüestió d’ anar perdent el temps. Crec sincerament que no hi ha cap raó objectiva i menys en un fòrum públic d’ un diari digital, que tindria que tenir clara la filosofia de difondre al màxim l’ informació a la xarxa, informació que en ocasions utilitza com li convé.

En aquesta ocasió no em queda altre remei que donar la raó al sr. Pere Vinyeta , ja que pel que es veu el seu escrit (vull creure que només es això), ha fet reflexionar a la gent de Osona.com, i han decidit que la meva manera de fer durant mes de 18 mesos ara molestava. Felicitats Pere !!, tenies raó i gràcies al teu escrit “els administradors” d’ Osona.com, s’ han adonat de la meva falta de respecte i dels intents de manipulació del fòrum de Calldetenes durant mes de 18 mesos.

Per altra banda també em crida l’ atenció l’ actitud contradictòria del Sr. Vinyeta, que pel sembla llegeix els escrits al bloc UnXicdeTot i els contesta al fòrum dels pobles, extraient dels meus escrits la part que a ell li convé, per mantenir el seu discurs molt conegut pels habituals del fòrum, i contradint la seva defensa de la continuitat del debat.

Ara crec que ja em puc afegir al col·lectiu dels que han manifestat en diverses ocasions, que al fòrum del pobles de Osona.com hi ha certa arbitrarietat en la publicació dels escrits, i en el meu cas no crec que sigui perquè els continguts fossin grollers, ni hagin faltat al respecte a ningú, ni que m’ hagi saltat les normes del fòrum. També em puc afegir al col·lectiu dels que es senten molestos, quan al dirigir-se de forma educada a qualsevol mitja o servei d’ atenció al client no reben cap resposta, la gent d’ Osona.com en son un clar exemple.

De totes maneres continuaré publicant els meus escrits al bloc, el meu objectiu no es obtindre una gran difusió i crec que les meves aportacions arriben sobradament a les persones que hi poden tenir algun interès. Qui tingui ganes d’ opinar sobre els mateixos ho podrà fer en el mateix bloc, o fins i tot en el “ Facebook” on també surten publicats, i on de moment sembla que ningú ho pensa censurar.