La setmana de l’ energia

dimarts, 23 d’octubre del 2007


El passat dissabte dia 20 d’ Octubre al mati vaig anar al camp de futbol, vaig arribar a les 10:30. Al arribar vaig veure que els focus de la pista de tenis estaven encesos, i no es van apagar fins a les 11:12. No se quanta estona portaven encesos, ni quina era la causa, però vaig pensar que no era la millor manera de donar la benvinguda a la setmana de l’ energia, i molt menys la forma de motivar a la gent a estalviar-ne. Cal que algú prengui mesures perquè no es produeixin aquest tipus de fets.


Aprofito per felicitar al regidor Marc Verdaguer i a la gent que l’ hagi ajudat, per l’ organització dels actes de la setmana de l’ energia a Calldetenes. Confiem que l' anunciat estudi sobre la contaminació lumínica, que jo espero que representi també un estalvi en el consum municipal, i la anunciada campanya per l’ estalvi d’ aigua, també tirin endavant en pocs temps.


Per si algú te interès en ampliar informació sobre les activitats del Institut Català de l’ Energia, no solament durant aquesta setmana sinó de manera permanent, adjunto el link a la seva web.